Odwieczna zmora działów marketingu, promocji i reklamy - sztampa, nuda, standardowe pomysły. Czym zaskoczyć klienta? Jak zwrócić jego uwagę? Jak zainteresować produktami? Jak wyeksponować ofertę? Znamy te problemy i chcemy zaoferować pomoc w ich rozwiązaniu. |
Poniżej kilka pomysłów na urozmaicenie standardowych produktów poligraficznych. Może nie są to zbyt odkrywacze rozwiązania, ale główna ich zaleta, to możliwość produkcji klikunastu - kilkudziesięciu sztuk przy rozsądnych kosztach. Do żadnego z nich nie trzeba robić wykrojnika. |
Kwadrat do kwadratu
Zaskakująca i ciekawa forma szczególnie przeznaczona na zaproszenia na kinder bale, zabawy karnawałowe, garden party lub śluby. Niby proste, a intrygujące i niespotykane.
Wszystkie ceny netto w PLN nie zawierają kosztów projektu
Teczki z kieszeniami
Teczka na ulotki reklamowe, promocyjne lub informacyjne. W dowolnych formatach do A4 do A6 (po złożeniu teczki). Produkowane są bez wykrojnika dlatego można je szybko i ekonomicznie wydrukować nawet w ilości kilkudziesięciu sztuk.
Wszystkie ceny netto w PLN nie zawierają kosztów projektu
Chowane, ruchome kartki
Ruchomy element uatrakcyjni każdą stadnardową formę zaproszenia lub pocztówki. Na chowanych i wysuwanych kartkach można umieszczać specjalne personalizowane informacje lub życzenia, wykorzystując pozostałe strony na zdjęcia, grafikę lub teksty.
UWAGA! Wkładka wysuwa się tylko na pewną odległość - nie wypada.
Kartka z ruchomą wkładką w stanie złożonym. | Kartka w wysunietą wkładką | Dostępna w formacie A6 |
Trójkątne bryły
Składne, dlatego łatwe w transporcie, a jednocześnie przestrzenne. Zwykłe wydruki takie jak kalendarze, pocztówki, zaproszenia, lub zdjęcia nabierają ciekawej formy. Można je postawić gdziekolwiek i są widoczne.